Hej, jag heter Jennifer och jag är en svensk tjej på 16 år. På den här bloggen tänker jag lägga ut mina noveller och andra små tankar och stycken som kan vara intressanta, och som jag är stolt över. De kommer 95% av gångerna att vara på engelska för det är på det språket som jag uttrycker mig bäst, och framför allt tycker bäst om att skriva på. Det kanske låter konstigt, men så har det varit sen jag gick i femman, i stort sett. Därför kommer jag också skriva posts som den här på engelska framöver, jag ville bara etablera vem jag är här, det tycker jag är viktigt. Jag har ett tiotal bloggar, av vilka jag använder ungefär 3, men det här kommer vara min officiella. Min mest seriösa, så att säga.

Jag hoppas att ni kunde tolerera den här formella posten(whoo, svengelska!), det kommer inte alltid vara så. Lite mer om vad för sorts noveller och berättelser jag skriver kommer i nästa post, för just nu är det historialektion, och jag borde egentligen skriva om Romarriket.

In English: Hello, my name is Jennifer and I’m a 16 year old Swedish girl. In this blog I will post my short stories and other little philosophies that could be interesting, and that I’m proud of. 95% of the time they will be in English, because that’s the language in which I express myself the best, as well as the language I enjoy writing in the most. Maybe it sounds strange, but it’s been like that since I was eleven. That’s why I will also write posts like this primarily in English in the future. I have about ten blogs, of which I only use about 3. This is supposed to be the most official one of them all, the one I will show friends who want to read my stories and things like that.

I hope that you could tolerate the formal tone of this post, I promise they won’t all be like this. There will be a little more about what kind of novels and stories I write in the next post, because right now I’m in a history lesson, and I’m really supposed to be writing about Ancient Rome.

